Problém s prepojením prídavných knižníc SDL2_image, SDL2_ttf a SDL2_mixer

Zdravím všetkých. Mám taký jeden dosť závažný problém. Jedná sa o to, že používam IDE Code::Blocks 20.03 a kompilátor mingw. Mám problém s prídavnými knižnicami SDL2_image, SDL2_ttf, SDL2_mixer. SDL2 základné mám nastavené a funguje dobre, ale nedarí sa mi spustiť tie ostatné knižnice. Skúšal som už veľa návodov a ani jeden nefungoval. Už sa mi v jednom prípade podarilo zostaviť projekt za pomoci SDL2_image,
ale building bol bez chyby a potom keď som program chcel spustiť, tak mi vypísalo chybu. Niečo v tom zmysle, že sa súbor nespustil správne. Jednalo sa o projekt s obrázkom. Ďakujem za pomoc.

Hi there and welcome to the forum.

This forum is an english-spoken forum so I would advice you to write in english, if possible.
If you’re a non-english talker/writer, you can translate your slovak text in google translate and paste it here. It usually works okay and most of the text should be easy to understand for us.

I translated your text and as I understand it, you’re having trouble with the SDL_Image library, specifically while loading image file(s).
Please post the error message(s) you’re receiving from SDL/SDL_Image/etc during image loading, and perhaps also a minimal code example on your image-loading code etc, and we’ll take it from there.